Návody

Ako si udržiavať portfólio

Udržiavanie a pravidelnú aktualizáciu portfólia nechávame čisto na našich výrobcoch. Sami uznávame manažérsky prístup “laissez-faire”, čo znamená čo najmenej direktív, príkazov, zákazov a obmedzovaní. Vychádzame z toho, že vy viete najlepšie, čo vás baví a našou úlohou je vás v tom podporiť. Ak plánujete prísť každé 3 mesiace s niečím novým, radi vám pomôžeme, a naopak, ak sa rozhodnete vytvoriť si portfólio a neplánujete ho obmieňať, je to pre nás rovnako v pohode 😃 ale prikláňame sa k tomu, aby ste rozmýšľali v rovine, že chcete byť pre zákazníka atraktívni. Konkurencia je totiž veľká.

Nasledujúce body preto prosím ber len ako súbor odporúčaní

Sezónnosť
Hendikup má byť nadčasový obchod, takže sa netreba príliš trápiť sezónnosťou. Ak však máš možnosť vytvoriť niečo sezónne na Vianoce, Veľkú noc a pod., určite choď do toho! Sezónne výrobky budeme totiž podporovať špeciálnymi platenými kampaňami, pretože vieme, že ľudia v určitom období zvyknú kupovať určité vecí, ktoré sa im s tým obdobím spájajú. Možno to znie ako klišé, ale je to tak.

Praktickosť
Skús sa ísť niekedy pozrieť do nejakého starožitníctva alebo obchodu s darčekmi a predstav si, že si ideš kúpiť niečo do bytu. Nájdeš tam kopec krásnych vecí, ale kúpil by si človek niečo z toho, ak nemá špeciálnu záľubu v umenie, hand-made, etno štýl, renesanciu a pod.? Každému sa samozrejme páči niečo iné, no to, čo často spája vkus ľudí, je práve praktickosť výrobku. Ak prídete s výrobkom, ktorý je praktický, využiteľný a zároveň pekný, máte to vyhraté.

Obrazy
Obrazy spadajú pod kategóriu umenie, čo priam neguje vyššie spomínaný bod praktickosti. Ak si niekto kúpi umenie v podobe obrazu, sošky a pod., nejde mu o praktickú stránku. Umenie si ľudia kupujú vtedy, keď ich chytí za srdce a vyslovene „chcú“ mať doma to, čo vidia, musí z neho vyžarovať niečo, čo sa im páči. Predávať umenie však vôbec nie je jednoduché. Ani Picassovi to veľmi nešlo. Ak chceš predávať obrazy, odporúčame vytvoriť si u nás portfólio s tuctom tých najlepších obrazov, ktoré budeš obmieňať až vtedy, keď sa nejaký z nich predá. Z psychologického hľadiska je totiž dokázané, že čím väčšia ponuka, tým menšia šanca, že si človek nakoniec vyberie. Ak chceš predať svoj obraz, ponúkni to najlepšie, ponúkni k tomu alternatívy toho najlepšieho a trpezlivo čakaj. Treba totiž realisticky rátať s tým, že umenie sa predáva ťažšie a pomalšie.

Ekologický dopad
Základom každého úspechu je dobrý príbeh. Práve preto sme v HendiKupe stavili nie čisto na propagáciu výrobkov, ale na ich previazanie s individuálnym a inšpirujúcim životným príbehom každého výrobcu. Ľudia tak nekupujú veci, ale význam: príbeh, ktorý tie veci stotožňujú. Podobne to funguje aj pri bio produktoch – ľudia kupujú bio zeleninu, lebo veria príbehu, že je zdravšia, lepšia a šetrnejšia pre životné prostredie. Dopyt určuje ponuku, čiže ak by si ľudia neboli ochotní priplatiť za bio zeleninu, na pultoch by sme ju dnes nenašli. Preto je dobré využiť aj tento trend a zamyslieť sa nad tým, čo by mohol človek ako výrobca spraviť pre to, aby jeho výrobok bol čo najekologickejší. Potom tieto kroky už len stačí pridať do popisu výrobku a naši copywriteri sa postarajú o to, aby tieto body vynikli.
Nielenže tým zlepšíš reklamu svojich výrobkov, ale sám pôjdeš príkladom a ukážeš svojmu okoliu, že ničenie našej planéty ti nie je ľahostajné a robíš, čo je v tvojich možnostiach, aby si na to poukázal/a.

V HendiKupe sme robili viacero marketingových prieskumov, aby sme prišli na to, aký darček by kúpili sebe alebo svojim blízkym.
Výsledky pribudnú čoskoro.
https://trello.com/c/VYxFFC6S/291-po%C4%8Fme-opr%C3%A1%C5%A1i%C5%A5-marketingov%C3%BD-prieskum

Posledná aktualizácia november 6, 2019  

november 6, 2019   13  
Spolu hlasov: 0
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

Košík

Zavrieť
Zavrieť
Začnite písať hľadaný výraz ...